Monday 28 September 2015

Salam Syawal Adha






Dah lama x update sebab balik beraya dekat rumah, Junjong.....so internet percuma pun x da laaa nk cilok....hmm apa yg special raya ni???? biasa2 ja kot...tp anak angkat mak abah mai dr shah alam...tdo sni,,,jadinya sepanjang x buka kedai nii, p rumah adik beradik, semuanya naik keta anak angkat mak abah laaa....seronoklaaa kan ada drebar...

Petang tu kluar dkt anak angkat mak abah n chaq dan alif..4 org kami...mula2 chaq x bg bwak alif ni haa..biasa laa budak2, takut buas.....tp aku laaa sj nk bwa, nak bg ramai skit..so chaq and irul plan nk tgkk wyg..aku plak dh malas sesangat sbb mngantuk...tp kena turutkn jugak laaa..2 vs 1..mana boleh menang...p tgk dkt perda, cita amazon tu x dak..p queensbay, boleh patah balik plak..last2 p tgk kt sunway...pun cta amazon tu x dak jugakk..last2 tgk cta hantu thailand..tajuk pa ntah...x best gilaa2...haaaahaaaa padan mukaaa...nasib la duit tiket irul yg bayarkan...

lepas hntq chaq ngn adik dy balik, dlm keta tggl kmi dua jaa..tba2 irul ckp thn dpn nk hntaq rombongn merisik utk ak............lawak apa ni??? bengong...(cakap dlm hati ja la bengong tu)....ak x tw mcm mna nk respon...seriously mak abah dh bekenan dekat dy...tp ak sikit pn x....makndak pakndak n saudara mara lain pn bekenan dkt irul...ya laa, bekerjaya...cukup la klu ak ckp nnt2 ak x mau kerja, dy still boleh support makan pakai ak..gaji bersih 10k, buat apa ak nk keja kn..rumah keta ada 2 3 bjik.........TAPI, bukan semua tu ak pndang..hati ak x dak lgsg kt dy..ak aggp mcm abang jaaa...adoiii, kenapa tiba2 niii...aku rasa mungkin aku selalu compare org yg aku kwn dgn Luqman kot, sebab tu hati aku x pernah nak kt sapa2...kenapa mesti Luqman? sbb dy terlalu special..hanya org yg knal rapat dgn dy yg taw Luqman tu mcm mna.....

Semoga Allah bg jawapan utk kekusutan ni....masalah hati ni rumit sikit...aku x mau kena kawen paksa...Allah Allah Allah....

No comments:

Post a Comment