Sunday 23 August 2015

Sungguh Aku Kagumi


~gambar hiasan~



aku tak taw nak mula dari mana..padahal tadi banyak sungguh benda nk kongsi..sebenarnya ada sorang hamba Allah ni yg sangat aku kagumi....bukan kukagumi dengan rupa parasnya..sungguh kukagumi iman dan perjuangannya..cukup utk aku katakan yg aku mengenalinyaa..tp "mengenalinya" tu bermakna aku pernah sembang face to face...idoklerrr... 

macam mana nak explain...hmm dulu dy hanya insan biasa...insan biasa yg lalui kehidupan mcm biasa, mcm aku juga..namun Hidayah Allah kan, x pernah kenal siapa pun ummat-Nya..selalu jugak aku curi2 tgk fb dy, bukan usya apa pun, usya perjalanan perjuangan dy shj...sungguh nama yg dianugerahkan padanya dipikul dgn penuh tanggungjawab dan amanah...   SUNGGUH AKU KAGUMI...

Menyebarkan dakwah Islam..mewakili persatuan2 dakwah demi menegakkan Islam, keberanian yg terserlah sungguh luar biasa...bersusah payah demi mempertahankan hak-hak manusia di muka bumi..Semoga dakwah ini terus engkau istiqamah....

Aku doakan insan ini didampingi pelengkap tulang rusuk yg hebatnya juga luar biasa agar sama2 membawa dan memartabatkan Islam di seluruh dunia..tiada kata kekaguman yg mampu aku ucapkan tiap kali melewati khabar2 Islam dari karangan tulisanmu...namun kusedar, kehebatanmu atas keinginan Ya Rabb, tuhan sekalian alam..TERUSKAN PERJUANGAN..ISLAM MEMERLUKAN INSAN SEPERTI ENGKAU UNTUK TERUS MENGEMBANGKAN DAKWAH INI..akan terus kudoakan..

2 comments:

  1. Alhamdulillah...jual belinya dterima Allah...insan yg syahid bsama ustd lotfi ariffin..

    ReplyDelete
  2. sy ada baca pasal tu..innalillah....alfatihah..

    ReplyDelete