Saturday 13 April 2013

MERDEKA!!!

Allahuakhbar!! takbir!! takbir!!

Allah, sronok sangat2 dh habis paper..13/4/2013, tamatnya paper terakhir iaitu paper office..walaupun mula exam pukul 2.15 sampai 5.15, tapi alhamdulillah pukul 4.00 dh kluar..sebabnya boleh jawab dengan tenang dan lancar..syukur alhamdulillah, apa yg hafal semua masuk..walauppun ada jugak laa yg susah tu..tapi tu adatla kan susah senang masa jawab exam..

balik nnt busy dgn preparation utk ke Hong Kong and China..seriously sedih sgt2 sebab Mira and Shikin x ikut skali..sumpah x da semangat pon nk pergi..sebut bab nak pergi Hong Kong, sakit pulak hati kita niii..kalau dah nak pi tu,, buat la cara macam nk pi ok..tolonglaa tunjukkan commitment tu sikit..bukan susah pon..kalau rasa tak boleh nak berkorban untuk projek nii, jgn asyik taw nak melancong ja..maaf kalau buat hang terasa kawan!! tapi rasanya diam dh lama kot..kira ok x nk cakap straight kt hang sbb aku still hormat hg sebagai kawan..kami yg lain2 x pernah merungut hg x bg commitment awal2 projek nii..tapi bila dah rezki hg dpt p sana, tunjuk la sikit tanggungjawab hg tu okeh..tu ja aku minx..at least pon biarlah smpai pergi Hong Kong tu..lpd balik dr tu, klu hg x mau ambik taw lngsung psl projek ni dh pon x pa..x kisah langsung..!!

bila jadi cam ni, aku sedih sgt2 sebab mulut aku mula dah tak berlapik..hg dgn aku yg kena pergi Hong Kong, tapi aku terpaksa menyusahkan mira suruh teman aku pi dengar taklimat pasal nak pergi Hong Kong..cukup2 laaa..mira dah banyak bantu dalam projek nii..jgn asyik kira nak berjalan jaa..buat kerja tak mau..

btw, mira thanks sgt2 sebab sentiasa ada di sisi kami time susah and senang..seriously kami dh pulun sedaya upaya kami nak ampa ikut skali pi sana..mak abah kami nk tolong pon, jumlah duit tu still x cukup untuk tampung semua perbelanjaan and kos nak pergi sana..kami mmg nak sgt pi dgn ampa..tapi...hmm faham2 ja la kan..balik pada cerita asal..banyak aktiviti semasa cuti sem nii..yang pastinya akan sentiasa busy body dekat kedai mak bapak aku..ya la sapa lagi yang aku nak tolong kalau bukan mak bapak sendiri kan..okee laaa..sampai sini dulu..daaaaaaaaa :)

No comments:

Post a Comment