Friday 19 April 2013

SEMAKIN HAMPIR

Ya Allah, gementarnya bila hari ahad semakin hampir..esok tdo dekat umah abg maat..then pg2 mak abah hntr dekat depo bas uitm kedah..hari ni dah pi cucuk..mak aiii kontotnya jarum..tapi sekali cucuk telan sampai RM80.00..tapi x pa la kan, janji benda tu baik kesan dy..mujur x sakit sangat..

Ya Allah, permudahkan segala urusan aku..jangan Engkau sukarkan pekerjaan aku..hmm saat2 macam nii sedeh sgt2 bila ada kawan pun mcm x da jaa..tolong la ambik berat sikit pasal benda nii..ni buat endah x endah jaa..hmm ikut suka hg la weii..hak hg..maybe hg pi sana nak seronok2 kan??? up to you laa..lepas tu, aku berharap sangat2 perniagaan aku ni akan menjadi pekerjaan tetap aku suatu hari nanti..nak buat macam mana..dah memang aku minat gila2 dalam bab2 berniaga nii..lagi pun kan nabi dah pernah cakap yg pendapan negara datangnya dari berniaga..tapi rasa takut jugak la sikit bila fikir pasal selsema yang merebak kat sana..atau lebih dikenali dengan nama H7N9..tapi macam mak aku cakap tadi laa..semua ni atas kehendak Allah Ta'ala..kunfayakun..kalau Allah kata jadi, maka jadilah..

lagi satu, aku pening sikit fikir balik nak beli ole2 apa balik nanti..bukan sikit org2 yg aku kena beli ole2..banyak tu..mana ngn kengkawan lagi..saudara mara..family..jiran2 bagai..adehhhh..sedikit semput..btw, beli barang paling murah..agagagaga..hahahaha!! uissshhh gelak jahat niii..oke laa, chow dulu..bye2..assalamualaikum.. :D

No comments:

Post a Comment