Tuesday 9 April 2013

penat...penat...penat!!!!

Allahurabbi..penatnya...masuk minggu final ja mmg memanjang penat....hari ni ada paper business..subject yang agak killer..ramai senior-senior kena repeat paper business..aku harap sgt2 yg aku x kena repeat..cukup-cukupla repeat paper math sem niii..jadual sentiasa full..sampai nk kluar dgn kwn2 mcm sem 2 dulu pun punya la susah..masuk minggu final jaa, sentiasa x cukup tidur..study ngn roommate dr petang hari ni, sampai la masuk subuh..sembayang, ngadap lagi paper baru tdo..bangun pukul 11 12, mcm ni baru namanya anak dara kan..haiiishhhh..

untuk hari ni, tdo 2 jam lbih ja..kunci jam pukul 8.30, pastu bila jam bunyi, set pkul 9..bunyi lagi, set pukul 9.30..sakit kepala Tuhan ja yg taw..aku x kisah sgt sbnrnya kna pulun belajar teruk2 macam ni..ya laaa..mana ada kejayaan datang bergolek kn??? nak berjaya, mahal harga yang perlu dibayar..cuma yg aku risau, kesihatan..doktor dh pesan bnyk kali, rehat kena cukup, mkn jgn lewat2..jgn sejuk sgt badan tu..jgn stress sgt..tak stress lg mcm nii??? selagi x habis paper, selagi tu la stress doktor!! betul la tu ckp doktor, nnt apa2 yg nak susah tu aku jugak..buatnya rebah masa jawab paper, tak kena naya jaa..badan tu dh la koman mcm mak aku ckp..sepapan jaa..isi pon x dak..tu mak aku la ckp..haha..

ubat pon dh lama aku x ambik..darah pon dh lama x check..kalau x, hospital ngn klinik tu dh mcm rumah no dua aku dh..memanjang klu pergi check kena cucuk..berkanan sungguh jarum suntik tu dengan urat2 aku nih..cuaca kt melbourne skrg memangla sejuk sgt2..kadang2 rasa mcm beribu ribu jarum tgh mencucuk-ccuk badan..haaa mcm tu rasa sejuknya kt u skrg..btw, thanks a lot to reza coz borrowed me your sweater..sejak ada sweater ni, tdo pon dgn sweater..tapi serius, sweater ni buat aku tdo dgn nyenyak..rasa suam2 ja badan..x la sejuk sgt..walaupun sweater ni besar sikit, tapi aku suka sgt..nnt kena pulangkan balik laa..x kan laaa nak buat mcm harta sendiri kan...

sekarang tepat pukul 12:00..paper business pukul 2.15..Ya Allah, bantulah hamba-Mu ini..jgn laa bg lupa apa yg dh aku hafal sampai 6 chapter tuu..penat2 hafal, kalau x boleh jawab lagi x tw nk kata laaa..tolong doakan saya ok..doa kalian amat bermakna!! :D

No comments:

Post a Comment