Tuesday 16 April 2013

seronok sangat2.... :)

alhamdulillah..rasa seronok sgt2 sebab nnt dapat pergi Indonesia dgn rakan2 yg disayangi..tapi sedeh sebab Intan Marliyana x pi..aku berharap sgt2 jalan2 dkt Indonesia nnt boleh kurangkan kesedihan mira dan kurangkan rasa bersalah aku dkt mira..sejujurnya aku nak sgt pi Hong Kong China ngn mira..tapi nak wat cama na kn..apa pun, aku sehabis ikhtiar nk bawa jugak mira ke luar negara dgn aku..alhamdulillah..bila ada satu program ke Indonesia ni, terus aku pujuk sir lau nak ajak member2 walaupun mula2 tu utk org2 yg masuk projek pemborongan jaa..mujurla sir bagi..harap sgt2 mira enjoy kt sana nanti..

yes!!kali ni naik flight berempat la jawabnya..aku, mira, jemy and shikin..x sabar nak snap sana sini..haha..mujurla Universiti yg banyak support..nak harap duit sendiri memang pakai kempunan la x dapat pi sana..haha alhamdulillah Allah makbulkan doa aku nak ajak kawan2 aku sekali melancong sekali ngn aku..ouh ya, sebut pasal melancong, aku harap sgt2 projek pemborongn ni menjadi satu permulaan utk aku ada perniagaan sendiri..INSYAALLAH..aku kalau boleh nak ada perniagaan sendiri di usia yg muda nii,,x mau dh dok menyusahkan mak abah aku..ya laaa, sampai bila nak meminta ja keja kn..

insya Allah, 21-25 April ni aku ada kt China and hONG kONG..16-19 jUN, aku ada dekat Indonesia..dekat Thailand, insya Allah kot, masih dalam perancangn..hehe..murah sungguh rezeki kan..ni semua berkat masuk uitm ni laa..kalau x, x merasa semua ni..nanti balik dari sana, aku post gambaq2 ok..ok laa, bye// :)

No comments:

Post a Comment