Tuesday 26 January 2016

DAH DIDUGA


Bismillah.





I get back my blog!! seriously happy....Ya Allah terima kasih sgt2...sedih gila masa hilang psword then no fon tukar pulak..elok pulak 2 hari lps pgi pusat mxs..dh bayar pn RM48....xpa la,as long as I get back my life.......

hmm benda ptama nk ckp............for the first time I read your comment, I know it was U....tp dsbbkn awk slalu ckp awk tu kawan baru, then sy pn pcaya hdup2 even dlm hati kuat ckp tu mmg awk......instinct yg kuat kn......how come.....Allah already planned everything...

Saya rindu awk..seriously..sangat2..tp malangnya awk dh jadi hak org lain....dan sy kt sini masih bersendirian.....5 tahun I still cannot forget you especially our memory around 3 years....semua masih segar dalam ingatan..............mcm mana nk lupa...still x boleh...sakit tu sakit yg x boleh digambarkn..demi Allah..

Dosa yg aku buat selama 5 tahun ni....aku berdoa agar dia x dijodohkn dengan pasangannya..sebab apa??? sebab aku x dpt terima org yg plg aku syg dlm hidup aku bersama dgn org lain.....last2 aku sedar aku buat silap......so aku ubah doa aku..."Ya Allah, jgn jodohkn dia dgn pasangannya..jodohkn dy dgn ak..namun andai jodoh mereka kuat, kau hilangkan perasaan syg padanya dr hatiku Ya Allah..sesungguhnya perasaan syg ini kau yg berikan..jadi aku mohon Engkau ambil semula perasaan ini Ya Allah..berikan aku peluang mencintai org lain selain dr dy..amin"

No comments:

Post a Comment