Tuesday 26 January 2016

REHAT PANJANG PANJANG








Apa maknanya.......?? maknanya aku tgh berangan nk p rehatkn bdn dan minda yg semakin lesu....bygkn 1 hari aku berjalan dlm kedai mak aku ni 10 jam sehari.....semiggu rehat sehari....sometime aku rasa badan aku terlalu sakit dan lesu..pejam mata dan berangan dapatkn urut kt mana2 spa........tetiba terbayang seronoknya klu dpt p berendam kt kolam air panas baling.......

Malangnyaaaa bila aku baru trigt yg amalina baru balik kolej...farah still x cuti..dan izzaty pn still kt poli.......kawan lain?? x ada...so lonely..terasa sgt2 sunyi....nk kna pujuk sapa2 utk ajak p..maybe izaty yg plg dekat..x pon kna tggu amalina a.k.a bulat balik masa cuti nnt....boleh tggu ka???? badan semakin lesu..kepala tiap2 hari sakit..mata semakin kelabu...darah turun balik ka??? harap x lah kn....

Sejujurnya jari aku sedang menaip..tp hati aku kt tmpt lain..teringatkn sapa???? Hanya Allah yg taw...terlalu rindu..mcm lagu terlalu rindu..... :'(   hmm time2 mcm ni dpt p bercuti msti best....

sebenarnya fikiran yg terlalu letih...teramat letih.....tidur x ckup skrg ni..mata sentiasa lebam....Allah...aku perlukan bantuanMu...bantu aku Ya Allah....

No comments:

Post a Comment