Sunday 15 September 2013

ALHAMDULILLAH..ALLAHUAKHBAR!! TAKBIR!!

Ya Allah, lega sangat2 bila skrip mandarin kali kedua dah siap lengkap. Cuma tinggal nak lakonkan saja..Harap dipermudahkan segalanya..Lepas puas nangis gila2 mcm pompuan sakai, akhirnya dengan semangat yang saki baki tertinggal dalam diri, boleh jugak siapkan..even benda ni aku buat sorang..and thanks a lot to my roommate sebab depa pulak yang kalut tolong aku mengalahkan depa nak kena berlakon..hahaha


so lepas ni, aku nak tengok ja depa yg lain tu, nak ikut skrip ni, nak bersungut ka, nak maki hamun sebab panjang ka, aku dh x mau ambik kesah..aku dah banyak berkorban dan dah banyak juga aku sumbangkan air mata mahal aku..kalau hampa rasa x nak ikut yang ni, hampa buat la lain, tu pun kalau sempat sebab kena hantar last rabu ni..ulang suara RABU NI!!


mmang cantik sangat2 kan..esok petang ampa baru nak balik..nak ajak berlakon selasa petang..selasa petang shera pulak ada test..kita buat la rabu pagi plak..mlm hantar..kan ada robot nak buat assignment semua nii kan..aku memang suka..ampa balik rumah, aku balik bilik..ampa pegang tv, aku pegang slide nu slide ni..ampa dah tdoq mimpi sampai ke bulan, aku dok mimpi depan laptop lagi..terhebadd laaa..


paling paling paling aku bersyukur, kawan-kawan sentiasa di sisi aku..walaupun terpaksa tengok muka comel+kiut aku ni nangis..bapak arr tak nangis kalau dah sampai kesabaran teruji macam ni..thanks to AMIRAH AZIZAN, ALIA SABERI, AIN SOPIAN, NANI NORDIN, NADHIRA ROSLI, HAZIQA and LUQMAN ISMAIL..kalian memang sahabat dunia akhirat saya..x jemu2 telinga tu dok tadah dengan masalah aku..haaiiiishhh sebab Allah bg aku sahabat2 yg baik ni la yg skali skala Allah nak bg jugak ujian kt aku sampai aku lembik terus..tu semua tanda kasih sayang Allah kt aku..Syukran Ya ALLAH..


mengantukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk..JOM TDO........................................


No comments:

Post a Comment