Thursday 26 September 2013

MINGGU FINAL MINGGU PRESSURE

Bismillah................OMG..OMG..OMG.............

FINAL, I hate u!! mental breakdown semak kusut masai semua ada..tdoq x ckup lg..ya la bukan aku sorg..tapi nk buat mcm mana dh aku meluat jugak minggu final..haha..


                    kelmarin alhamdulillah dah selesai jawab paper BEL..dapat jawab dengan tenang..SYUKUR ^__^  coming soon CSC134..subjek yg KILLER bg aku..nak kena perah otak dalam bab2 komputer nii..aku niii just minat layan movie dekat laptop..tp NK KENA MENGKAJI dalam2 laptop tu mcm x brapa nak minat sgt jaaaa..8 chapter dh mcm 18 CHAPTER..sakit pala x tw nk hbq..hahaha..tudiaaa..kluaq dh loghat kedah cek..x sabaqnyaaa nk cuti sem..nak FORMAT balik otak yg kuusut masai selama niii..kalau la boleh RENDAM ngan VANISH+CLOROK..mesti                                                    CLEAR semua sistem saraf..

           
                                      tapi la kan..aku ni nama ja serabut PALA2 nak final..
tapi baloqq kemain g nak pegang buku pegang slide hapai apa yg patut..x tw la nk jadi apa..konon nk DEANLIST..4FLAT la konon2..angan-angan minah JENIN..dah tu lagu mana..tdoq lambat..bangun??????LAGI LAMBAT!! dok tak sedaq lg la tu kata final tu mcm 3 4 BULAN lg..adoiiii..tapi sebenaqnya bukan baloq sgt..cuma tiap kali PEGANG BUKU, mata koiii nak terpejam..elok PEGANG ja, mata pon dan-DAN terpejam..ha tu lagu mana??? macam ada karan automatik tu kt bijik mata..heqan sungguh..ni JAM dh pukui 3.12..konon2 dan STUDY..tapi last2 dok bertapa depan LAPTOP ni la jugak..AIssssssssshhhhhhhhhhhh.. >___<


No comments:

Post a Comment