Monday 30 September 2013

DIAKAH IMAMKU...?

BISMILLAHIRROHMANIRROHIM..
ASSALAMUALAIKUM..


                       Nampak suspen x ngan tajuk atas tu..haha..hmm dari mana nak mula nii..
Betul janji Allah kn..Allah hilangkan seseorang yang kita sayang sebab Allah nak gantikan dengan seseorang yang lebih baik..Tiba-tiba muncul sorg hamba Allah ni yg buat hati aku terpikat..tapi...takut semua ni  cuma bisikan syaitan..Alhamdulillah, dia bawa ketenangan, dia bawa perubahan untuk hidup aku..


                    Cukup kalau aku panggil dia abg M..haha mcm siti nurhaliza nak kenalkan datuk K pulak masa awal2 nk kawen dulu..hmm abg M tua dari aku 3 tahun..bila aku luah masalah aku kat dia, Ya Allah, tenangnya.............................OMG, tgh2 taip ni, dia call..tawu x jantung rasa nak luruh..mujur kuat and stabil lagi jantung aku nii..fuhh..ketaq..


                 Dia minta aku jadi adik angkat dy...kalau korang, apa korang buat..? orang yg korg taruh hati mnx jd abg abgkat korg?? sejujurnya masa dy mnx tu aku x rasa xcited lgsg..aku rasa TERKEJUT+PELIK+MUSYKIL= PENING.....bg aku dy orang yg hebat..dy la pendokong ummah..dy laa mujahid yg akan mempertahankan maruah Islam..aku bersyukur kenal dia..dannnnnnnn..kerana dia air mata ni gugur..aku tak faham dengan hati... kali kedua dy CALL..my HEART, berdegup elok2..3 4 kali mcm ni boleh parah jantung aku..stop stop stop nabila..update lain kali..neveeessss gila nii..

6 comments: