Saturday 6 October 2012

BARU KU SEDAR

Bismillahirahmanirahim..Allahuakhbar..hnya Dia yg Maha Mengetahui segala-galanya..Ya Allah,andai ini takdirku,cerita jalan hidupku,ajarkan aku erti sebuah kesabaran dan ketabah agar aku boleh lalui hari-hari mendatang dgn penuh kekuatan..betapa aku merasa sakitnya perpisahan..sakitnya ditipu..BARU KU SEDAR..aku diperlukan hanya ketika susah..ketika dy memerlukan pertolongan..HABIS MADU SEPAH DIBUANG..andainya awk rasai sakitnya apa yg sy tanggung,pasti awk x ingin merasainya buat kali kedua..sungguh saya rasa sy ditipu....dari dulu sy sedar..awk lebih perlukan dy dlm hdup awk berbanding sy..sy hanya tempat persinggahan utk awk hilankan kebosanan kan?? knp awk buat mcm nii?? knp awk seksa hidup sy?? apa salah sy pada awk?? mcm2 sy korbankn utk awk?? bkn niat untuk mengungkit...tp sy nk awk sedar yg sy sggup lakukan apa sj utk awk..sy syg awk..tp sy x ada pilihan selain terpaksa melepaskan awk..sy tahu awk sygkan dy lebih dr sy...awk perlukan dy lebih dr sy..awk cintakan dy lbh dr sy..dr dulu sy nampak kasih syg awk pada dy...ya mungkin awk boleh ckp yg sy kuat cemburu..awk boleh bersumpah beratus-ratus kali yg awk x pernah couple dgn dy..yg awk lbh sygkn sy....tp awk,sy bkn manusia bodoh yg x boleh menilai kasih syg awk..dari dulu sy tahan sakit niii..sbb sy x nk peningkan-peningkan kepala awk jwb semua soalan sy..sy diamkan jaa apa yg hati sy tanggung..sy biarkan hati saya tanggung sendiri smua niii..skrg sy lpskn awk utk dy..sy hrp dy boleh jaga awk lebih baik dr sy jaga awk..........sy sedar sy bukan sapa-sapa pada awk..terima kasih utk kasih syg awk.....

No comments:

Post a Comment