Tuesday 9 October 2012

STRESSSSSSSSSSSSSSSSS

assalamualaikum........


aku stresssssssss..sebabnya?????? haaaa tnyaaa lagiiiiiiiiii!!!!!!! FINAL LAAA!! 12/10 omt 131..14/10 business math..aaaaaargggggghhh aku terlampau dok pulun buat math, aku dh terlepas pndang utk omt 131..skrg niii nk kena pksa otak terima smua bahan bacaan..omt plak dh laa 1 buku tebal..mmg tebal gilaaaa wehhh..sumpah nk gilaaa..yg plg pntg aku x nk kena repeat paper..yg tu jaaa..tolonglaaaaaaa..sapa boleh jd tok guru utk math????? sumpah nk gelong nk gilaaa nk sawan, semua ada!!!!!!!!!!! time2 mcm niii mmg rasa nk bhnti blajaq gila2..yg tu ja dok pikiaq laaa niii..

aku pon dh jadi mcm lia..roomate ak..terlampau x boleh manage stress, muka naik jerawat penuh..makan x lalu..tido pon x..iiiiiishhh tu laaa, dulu aku buat remeh temeh sgt..la ni baru nk kelam kabut..

No comments:

Post a Comment