Tuesday 30 October 2012

RINDUKAN NABILA YANG DULU

Faham dengan maksud tajuk kat atas tu?? yup..mmg pasal aku..sumpah aku terlalu rindukan nabilah aziz 5 tahun yang lalu..nabilah aziz 5 tahun yg lalu seorg yg sgt simple..x terfikir bab couple, bab sedeh2, bab2 masalah..nabilah yg dlu seorg yg periang, otak gila2 dan yg paling aku suka.....nabilah aziz yg dulu seorg yg sgt CEKAL...

tapi knp nabila yg sekarang seorang yg lemah??? seorang yg sgt2 cepat putus asa..kat mana silapnyaaa...selama niii aku mencorakkan hidup aku dgn penuh hati2..tambah2 dalam bab hati..aku bukan senang nak jatuh hati..ada yg nk kwn, smua aku pakat tolak kalau hati aku tak berkenan..kawan2 dok kata yg ni comell laa yg tu hnsem laaa..dh hati x berkenan, kita x boleh nk pksa kn..

tp dlm aku dok berhati-hati tu, ada jugak salah dy..tersilap memberi hati pada yg tak sudi..memang parah..parah sgt..bila jadi mcm nii, air mata sentiasa jadi peneman setia..aku syg dy..syg sungguh2..lepas putus kami try jadi bff..tapi hg faham x?? aku sayang hg mcm kita kapel dlu..hg ingat senang ka nak ubah perasaan syg sbg kekasih ----->syg sbg sahabat..susah weii..knp hg x nk phm..aku dh cuba bnyk kali untuk pi jauh dr hidup hg..tp makin aku cuba makin hg dekat dgn aku..aku try sungguh2 jadi bff hg paling setia..setiap masalah yg hg luah kt aku, aku try jd pendengar yg baik..aku try bg pendapat aku..dan kalau boleh aku nk try settle mslh hg tu..dlm aku dok buat baik kt hg, boleh tak sikit jaa aku minx, hg paham aku jugak?? tolong jaga sama hati aku?? kadang2 masalah yg hang luah kat aku tu buat aku rasa kecik gila kedudukan aku di sisi hg..buat aku terasa sungguh2..satiap patah kata2 semangat aku bg kt hg, hg sedaq dk, kata2 semangat tu seiring dengan air mata aku yg mengalir..

dulu mcm2 hg janji kt aku..aku pegang dgn janji hg smpai skrg..dan hg pon ckp hg masih pegang pd janji hg..mmg sepatutnya aku bahagia bla dgr hg masih pegang pd janji..tp aku rasa lagi sedeh hg tw dk..sbb hg TERPAKSA pegang pd jnji..hg dh terlanjur berjanji dgn aku..bkn hg nk unaikn dgn rela..dlm  hati hg ada org lain..aku tw hg syg dy sungguh..dr mula kita couple pon aku tw yg hg syg dy lebih dr hg syg aku..masa tu aku bodoh sbb aku x sedar..skrg baru aku rasa sakit semua niii..

aku harap sgt2 perasaan syg aku kt hg akn hilang searus masa..bg la peluang hati aku untuk lupakan hg dan mulakan hdup baru dgn org lain..aku syg hg..tu ja aku nk hg tw..

No comments:

Post a Comment