Monday 1 October 2012

LAGI SEKALI???? WELL DONE!!

terima kaseh sgt2 aku nk ucap dkt hg..buat kali yg keberapa pon aku x pasti..mutiara jernih dr tubir mata aku gugur lagi...sbb apa?? yapp betul...sebab aku x kuat dah nak tahan sakit yg hg buat..ok nabila...dgr sini..dgr sini aku nk bg taw..kau nk nangis kn..ok fine..nangis puas2..tapi hg ambik tgn hg letak kt mulut...sshhhuuutt,jgn smpai roomate dgr..ganggu..pelan lg nabila voice tuu..tahan laa..apasal lemah sgt niii..mana nabila yg kuat dulu???? esok da start final..tp mlm ni?? aku dpt hadiah lg..hadiah yg bermakna sgt2..thank you k....wehhhhhhhhhhhh,tolong laaa..hg x sedar ka yg aku trlalu terluka dgn hg..aku dh cba jd yg trbaik utk hg..cuba sehabis yg mampu..tp akhirnya aku jugak yg terluka..mcm2 dh aku tggung weh..bila hg nk sdaq niiii?? hg mnx sgt2 aku phm hg..tp hg ada phm aku??? susah cari aku..tp AKU TAK PENAH PON RASA HG MNYUSAHKAN AKU....bla aku try luah dkt hg,ayat terakhir hg.."sy mnx maaf sbb mnyusahkn awk..sy akn pergi jauh dr hidup awk..sy akn bayar semua duit awk"......weh,aku x mnx la smua tu..klu hg btoi2 prlukan aku..satu bnda ja aku nk dgr dr mulut hg..aku naaaaaaaaaakkk sgt2 dgr hg ckp "sy janji sy akn bahagiakn awk" tu jaaa weh..tp x pa laa..mcm aku kata sblm nii..ajal maut,jodoh pertemuan,rezki kjayaan semua kt tgn Tuhan kan..sku doakn hg bahagia dan berjaya dunia akhirat..doakn aku kuat jugak weh.................

No comments:

Post a Comment