Monday 8 October 2012

o0oooohh business math

sumpah aku tension dgn math..sejak aku study dkt uitm nii,mimpi ngeri aku adalah MATH!! x boleh ka klu x blajaq math..knp perlu ada subjek math..disebabkan subjek math ni,semangat aku down smpai tggl 0.0001% nk blajaq..aku dok nmpk jln nk bhnti blajaq jaaa..jln len x nmpk dh..dah pulun,bkn x pulun..bgun tgh mlm smpai subuh,pastu baru tdo balik..mcm skrg ni ak x tdo dr mlm smpaii subuh nnt sbb nk study math..tp aku x tw knp aku x boleh nk tawan hati hg wahai math..

cubalah bg kt aku tips skit mcm mana nk pegang math nii..klu final ni aku just dpt 50%,aku nk pi peluk cium madam fairus dh..aku jln keliling uitm niii..jnji aku pas dan x kena repeat..subjek lain ok jaa..smakin mngkat..subjek math semakin jahanam..tolonglaaaaaaaaaaaaa,sapa ada penawar dkt masalah aku nii..teringat jemy ckp,klu ada jual ubat bg aku pndai math, seribu rggt pon aku sggup bli..betoii!! aku sokong..2 3 ribu pon aku sggup bli..x sanggup dh aku nk hadap muka math nii..

aku berani cabar sapa2 yg boleh bg aku score math,buat aku jatuh cinta dkt math balik,boleh up kn markah math aku,aku sanggup blnja makan sebulan..klu x jgn hrp la kn..Ya Allah, jgn smpai dsbbkn subjek math ni, aku dh jd x normal..sumpah kadang2 aku blajaq math, aku dh jd x betol..kwn2 aku ckp, aku trlampau stress...mmg aku stress pon..x dinafikan lg..masuk bilik madam, baru nk luah prasaan, dh nangis..dh tu lagu mana..haiiyoooooooo..tolonglaaa aku..

No comments:

Post a Comment