Wednesday 3 October 2012

DUGAAN ALLAH DTG DLM PELBAGAI BENTUK

Bismillahirrahmanirrahim..

Ni first blog aku yg aku updtes dkt cc..haha biasalaa,bla balik kdai,mna nk ada wifi ke broadband kn..trpksa la mghadap cc niii..nsb laaa x jauh dr kdai aku..huhu..hmm mlm2 ni sure2 boring sbb x blh on9 smpai lewat mlm..soo tgk movie je laa..ok,sbnrnyaa,aku baru je khilangan seorg sahabt..wlpn ak x rapat tp at least ak pnh jmpa ngn dy..sbnrnya dy kwn rapat luqman..ex ak..mmg tkjut sgt2 laa..dy mnggal sbb excident..baru balik dr kerja..dan hari ni pulak aku dpt lg khabar sdeh..adk pada kwn mak aku mnggal..yg lg ak trkjut,adk kwn mak aku nii kwn satu tmpat kerja dgn kwn luqman yg mnggal jgk tuu..thn nii mmg thn ak khilangn org2 terdekat aku..Ya Allah,tempatkanlah mereka dalam kalangan org2 yg beriman dan beramal soleh..bila memikirkan kematian,cukup membuatkn aku terlalu takut dgn ajal aku..mg aku x blh mngelak dgn ajal,tp aku rasa amal aku masih belum cukup ats muka bumi ni utk dibuat bekal di akhirat kelak..ok laaa cc pon da nk katup.....assalamualaikum

No comments:

Post a Comment